torsdag 20 november 2014

Äntligen!

Mitt email-konto som är hör ihop med bloggen har varit kapat/ej gått att logga in och jag har inte kunnat uppdatera men nu är det äntligen fixat :)
Nästan så jag önskar den personen hyperemesis eller om det är en man så något som är som hyperemesis :p

Så vad har hänt under den tysta tiden.
Alva och jag har varit både på teater och på en trollkarlshow (ni vet dendär trollkarlen från pikku kakkonen) och alva fick komma upp på scen som medhjälpare, oj vilken glad tjej man hade efteråt :D tydligen gick hennes högsta önskan i uppfyllelse.

I söndags åkte vi ju ner till åbo och moa som annars hatar att åka bil skötte sig exemplariskt! I tisdags kom vi hem med Zaga. Zaga är en sån underbar hund men jag tror allvarligt att hennes fisar kan döda. Att staffar har hemska fisar är ju ganska vanligt men nu har man ju någon att skylla på ;)

Jag är fortfarande i jakt efter en ny sladd till min kamera. Egentligen skulle jag behöva en ny kamera och sälja den jag har men vem vill ha en kamera man inte kan ladda eller föra över bilder till datorn..

Idag var det ju Vip-kväll vid homefun men Jocki arbetar sent idag så jag hade ingen möjlighet att delta då. Synd men jag hoppas alla hade det trevligt! (Ganska avis)

så nu till de suddiga bilderna i usel kvalité (nästan så jag överväger att inte lägga några bilder alls)

                           Även Alva får bära i sjal :)



                           En trött mamma och en                                        skeptisk baby på
                     trollkarlsföreställningen.

                Kaffepaus med några av de bästa :)

                        Min älskade bärjacka

1 kommentar:

  1. Oj så roligt att höra att ni var på diabetesevenemanget!! :D Vi hoppade över det eftersom det började bli lite för mycket program för mig den helgen :(

    SvaraRadera